رضا صفایی

0 %
رضا صفایی
بازیکن والیبال
  • محل تولد:
    لرستان
  • کوهدشت
  • سال تولد:
    1369
پست ها
پشت خط زن
دریافت
پاسور
فعالیت ها
  • آکادمی والیبال رضا صفایی
  • مدرسه والیبال
مهارت ها
  • بازیکن لیگ برتر
  • دارای کارت مربی درجه یک والیبال
  • کارشناس ارشد مدیریت ورزش

بیوگرافی رضا صفایی؛ از والیبال حرفه ایی تا بازیگری

2 بهمن 1401
رضا صفایی
رضا صفایی

بیوگرافی رضا صفایی؛

رضا صفایی متولد ۶ تیر ۱۳۶۹ در کوه دشت لرستان، والیبالیست ایرانی میباشد. او در مقطع کارشناسی ارشد در رشته تربیت بدنی فارغ التحصیل شده است. صفایی در تمامی مراتب تیم ملی حضوری چشمگیر داشته. و همچنین او دارای کارت مربیگری بین المللی گرید A والیبال می باشد.

رضا صفایی کودکی

رضا صفایی در دوران کودکی خیلی شیطون و بازی گوش بوده و از همان دوران کودکی با حضور در مسابقات ورزشی مدارس مقام اولی دو و میدانی را بدست آورده و روحیه قهرمانی خود را از کودکی خود وام می گیرد.

کودکی رضا صفایی
کودکی رضا صفایی

بیوگرافی رضا صفایی؛

خانواده رضا صفایی

صفایی در یک خانواده فرهنگی بدنیا آمده. او تک پسر خانواده به همراه دو خواهر است. پدر و مادر وی بازنشسته آموزش و پرورش می باشند. از آنجایی که خانواده مادری او ورزشی بوده اند، علاقه به ورزش را از آنها به ارث برده.

پدر و مادر
پدر و مادر

رضا صفایی ازدواج کرده است؟

رضا صفایی مجرد است.

شروع فعالیت ورزشی

رضا اولین بار ورزش را با رشته کشتی تجربه کرده است. به واسطه دایی خود که از قهرمانان کشتی بوده این ورزش را شروع کرده بود. اما چندی نگذشت که به این موضوع پی برد که نمی تواند در این ورزش به خواسته های قهرمانی خود دست پیدا کند. به طور اتفاقی متوجه شد که استعداد قابل توجهی در والیبال دارد. همین موضوع باعث تشویق خانواده و حمایت از ان شده که به سمت این ورزش روی بیاورد و در همان روز های اول پیشرفت چشمگیری داشته و خیلی زود توانست خود را در  لباس تیم ملی نوجوانان ببیند.

رضا صفایی و محمد موسوی

علاقه مندی : کوه نوردی، شنا، اسب سواری، تنیس، فوتبال

خصوصیات اخلاقی : او بسیار خانواده دوست است و تلاش می کند بیشتر وقتش را با خانواده بگذراند. از خصوصیات بارز دیگر او می توان به مهربانی، احساسی ، صبور و اخلاق مدار بودن اشاره کرد.

صفحات مجازی و فعالیت های اینستاگرامی رضا صفایی

شما می توانید این والیبالیست حرفه ایی را با نام Rezaasafae14@ با تیک آبی در این پلتفرم پیدا کنید و کارهای او را به واسطه ی همین صفحه پیگیری نمایید.

تمرین بدنسازی صفایی
تمرین بدنسازی صفایی

تیم های باشگاهی

  • استیل آذین تهران
  •  گل گهر سیرجان
  • برق کرمان
  • آلومینیوم بندرعباس
  • پیکان تهران
  • شهرداری ساری
  • کاله مازندارن
  • سایپا تهران

بازیگری رضا صفایی

رضا صفایی از دسته افراد شناخته شده ورزشی بوده که دنیای بازیگری را نیز تجربه کرده. او در فیلم راز به کارگردانی احمد ذاکری حضور داشته و از نظر منتقدین نمره خوبی را دریافت کرده و انتظار میره در پروژه های دیگر حضور وی را شاهد باشیم.

رضا صفایی و جمشید هاشم پور
رضا صفایی و جمشید هاشم پور
رضا صفایی در فیلم راز

مصاحبه با رضا صفایی

رضا صفایی در دوران زندگی حرفه ایی خود به افتخارات بزرگی دست پیدا کرده و همیشه خود را در سطح یک نگه داشته و شاهد پیشرفت های وی بوده ایم.

علاقه ات به والیبال آنقدر زیاد بود که از کلاس و مدرسه بزنی بری تمرین کنی؟

باور کنید منتظر بودم در روز زنگ آخر بشه که بتونم بعد مدرسه برم تمرین والیبال. یادمه دوچرخه داشتم خیلی سریع میرفتم خونه و وسایل تمرین رو برمیداشتم که به تمرین والیبال برسم.

کانکس اهدایی رضا صفایی برای زلزله زدگان

وقتی والیبال را شروع کردی فکر می کردی یک به این سطح حرفه ایی برسی؟

همیشه تو ذهن خودم گزارشکر میشدم. اسم و فامیلی خودمو میگفتم.  مثلا میگفتم حالا رضا صفایی اسپک میزنه و گزارش والیبالی با اسم خودم. شبا موقع خواب همیشه به فکر والیبال و موفقیت در والیبال بودم. اما راستش سخت بود. اونم در یک شهر دور از مرکز کشور و بدون هیچ امکاناتی تونستم به لطف خدا و با سخت کوشی به خواستم برسم.

دانشجوی چه رشته ای هستی؟

از اونجایی که پدر و مادرم فرهنگی بودن. همیشه اولویت شو تحصیل من بود و من هم سعی کردم در کنار ورزش به تحصیلات دانشگاهی خودم ادامه بدهم و تا مقطع کارشناسی ارشد تربیت بدنی ادامه دادم و فارغ التحصیل شده ام.

مهمترین هایالیت زندگی کاریتان در یک سال اخیر چه بوده؟

یک فیلم بازی کردم که نقشه استاد دانشگاه بودم خیلی واسم جالب بود و دوست داشتم تجربه کنم و همچنین تونستم با تیم پیکان نایب قهرمان لیگ برتر بشیم.

صفایی و امیر جعفری
صفایی و امیر جعفری

الگوی شـما در مسـیر زندگی چه کسـی اسـت؟

پدرم بهتری الگوی زندگیم بوده و از لحاظ اخلاقی و رفتاری مدیون پدرم هستم

رضا صفایی و محمد میر
رضا صفایی و محمد میر

ارسال شده در اخبار, رویدادبرچسپ ها:
طراحی شده توسط رضا قربانی توکلی (01ghorbani@gmail.com)