رضا صفایی

0 %
رضا صفایی
بازیکن والیبال
  • محل تولد:
    لرستان
  • کوهدشت
  • سال تولد:
    1369
پست ها
پشت خط زن
دریافت
پاسور
فعالیت ها
  • آکادمی والیبال رضا صفایی
  • مدرسه والیبال
مهارت ها
  • بازیکن لیگ برتر
  • دارای کارت مربی درجه یک والیبال
  • کارشناس ارشد مدیریت ورزش

مومنی‌مقدم: شهداب به حق به فینال لیگ برتر والیبال رسیده/ اسماعیل نژاد در بازی نخست خیلی ما را اذیت کرد

23 اسفند 1400
رضا شهداب
رضا صفایی – پیکان و شهداب

رضا مومنی مقدم درباره شکست سنگین تیم پیکان در دیدار نخست فینال لیگ برتر والیبال مقابل تیم مقاوت شهداب یزد، اظهار داشت: تیم شهداب یزد با نمایشی که در دیدار پایانی داشت، نشان داد که به حق به فینال لیگ برتر والیبال راه یافته است. شهداب بسیار خوب والیبال بازی می‌کند و از سیستم دفاعی فوق‌العاده‌ای در روی تور برخوردارند. می‌دانستیم که با یک تیم کامل روبرو خواهیم شد و آن‌ها در دیدار پایانی علاوه بر عملکرد درخشان در دفاع، بسیار خوب سرویس زدند.

وی افزود: دیدار فینال لیگ برتر والیبال از سطح تاکتیکی و فنی بسیار بالایی برخوردار بود و هر دو تیم بازی با کیفیتی را به نمایش گذاشتند. شهدابی‌ها در حمله، دفاع و سرویس بهتر از پیکان ظاهر شدند و از فرصت ها به خوبی استفاده کردند. متاسفانه در دیدار نخست نتوانستیم امین اسماعیل نژاد که یکی از کلیدی ترین بازیکنان شهداب است را کنترل کنیم. اسماعیل نژاد در بازی نخست عالی بود و خیلی ما را اذیت کرد.

مربی تیم والیبال پیکان در مورد دیدار دوم فینال با نماینده یزد، خاطرنشان کرد: هنوز چیزی تمام نشده و با تلاش بیشتر و شناسایی نقاط ضعف و قوت شهداب، امیدوارم بتوانیم در بازی دوم به پیروزی برسیم تا تکلیف قهرمان به دیدار سوم کشیده شود. متاسفانه در بازی نخست بازیکنان پیکان نتوانستند توانایی‌های خودشان را نشان دهند. بازیکنان با کیفیت و با تجربه‌ای داریم و مطمئناً می‌توانیم در بازی دوم نتیجه را به تساوی بکشانیم. شهداب در بازی اول کم اشتباه‌تر از ما بازی کرد و با عملکرد بسیار خوب در توپ های برگشتی کار را برای ما سخت کردد.

مومنی‌مقدم در پایان با انتقاد از عملکرد داوری در ست سوم، گفت: در ست سوم تصمیم داور باعث ایجاد تنش شدف چرا که آن صحنه ویدئوچک نداشت و بازیکن تیم شهداب با دست زدن به توپ رد شده از روی تور مرتکب خطا شد،اما تصممیم داور چیز دیگری بود. اگر آن خطا گرفته می‌شد اختلاف بیشتر می شد و می توانستیم برنده ست سوم باشیم. اشتباهات داوری جزئی از بازی است اما برای بازی بزرگی مانند فینال لیگ برتر والیبال قطعاً باید دقت داوران بیشتر شود و سنجیده تر سوت بزنند. رقابت تیم‌ها میلیمتری است و صد در صد این اشتباهات سهوی داوران روی نتایج پایانی تاثیر گذار خواهد بود.

انتهای پیام/

ارسال شده در لیگبرچسپ ها:
طراحی شده توسط رضا قربانی توکلی (01ghorbani@gmail.com)