رضا صفایی

0 %
رضا صفایی
بازیکن والیبال
  • محل تولد:
    لرستان
  • کوهدشت
  • سال تولد:
    1369
پست ها
پشت خط زن
دریافت
پاسور
فعالیت ها
  • آکادمی والیبال رضا صفایی
  • مدرسه والیبال
مهارت ها
  • بازیکن لیگ برتر
  • دارای کارت مربی درجه یک والیبال
  • کارشناس ارشد مدیریت ورزش

والیبالیست‌های نوجوان ایران در قهرمانی جهان سوم شدند

12 شهریور 1400

والیبالیست‌های نوجوان در پایان رقابت‌های والیبال قهرمانی جهان، تیم ایران با شکست تیم قدرتمند روسیه بر سکوی سوم جهان ایستاد. ملی پوشان ایران در بازی رده بندی، در دیداری نزدیک با نتیجه سه بر دو روسیه را شکست دادند.

بلندقامتان ایران در این مسابقه با ترکیب اولیه پوریا حسین خانزاده، یوسف کاظمی، عرشیا به نژاد، امیر محمد گلزاده، عرفان نوروزی، یونس جوان و سجاد جلوداریان (لیبرو) مقابل روسیه حاضر شدند. والیبالیست‌های نوجوان درحالی به این مسابقه پا گذاشته که تنها به برد و کسب مقام سوم فکر می کردند.

ست شماری؛

در ست اول این رقابت، تیم ملی والیبال ایران عملکرد خوبی را از خود به نمایش گذاشت. توانست با نتیجه ۲۵ بر ۱۴ پیروز این ست شود.

در ست دوم این دیدار، تیم ملی والیبال ایران از حریف عقب افتاد. اما در اواخر بازی بلندقامتان ایران عملکرد بهتری نسبت به روسیه داشتند و موفق شدند امتیازات را برابر کنند. در ادامه این ست تیم ملی والیبال روسیه تیم برتر میدان بود و موفق شد ست دوم را با نتیجه ۲۵ بر ۲۲ به نام خود کند.

ست سوم این رقابت که به مدت ۳۵ دقیقه طول کشید بسیار جذاب دنبال شد. چرا که تیم ملی والیبال ایران با وجود عقب افتادن در این ست موفق شد بازی را به نام خود کند. در انتهای ست سوم، بلندقامتان ایران توانستند با نتیجه ۲۷ بر ۲۵ پیروز این ست شوند.

در ست چهارم این مسابقه، تیم ملی والیبال روسیه بهتر بازی کرد و موفق شد از اشتباهات ایران نهایت استفاده را ببرد. تا این ست با امتیاز ۲۵ بر ۲۱ به سود روسیه به پایان برسد. با این نتیجه دو تیم در ست شماری برابر ۲ شدند تا ست پنجم، پیروز این دیدار را مشخص کند.

در ست پنجم این رقابت، بلندقامتان ایران بازی را خوب شروع کردند. توانستند برتری خود را حفظ کنند. در ادامه این ست، روسیه اشتباهات زیادی را انجام داد تا سرمربی این تیم از هر دو زمان استراحت خود استفاده کند. در انتهای ست پنجم تیم ملی توانست با نتیجه ۱۵ بر ۶ این ست را به نام خود کند.

تیم والیبال لهستان نیز در فینال با نتیجه 3 بر صفر بلغارستان را شکست داد و قهرمان جهان شد.

ارسال شده در اخبار, تیم ملیبرچسپ ها:
طراحی شده توسط رضا قربانی توکلی (01ghorbani@gmail.com)