رضا صفایی

0 %
رضا صفایی
بازیکن والیبال
  • محل تولد:
    لرستان
  • کوهدشت
  • سال تولد:
    1369
پست ها
پشت خط زن
دریافت
پاسور
فعالیت ها
  • آکادمی والیبال رضا صفایی
  • مدرسه والیبال
مهارت ها
  • بازیکن لیگ برتر
  • دارای کارت مربی درجه یک والیبال
  • کارشناس ارشد مدیریت ورزش

اسلوونی تیم خطرناکی است ،جوانان نسل طلایی والیبال را ادامه می‌دهند

25 خرداد 1400

به گزارش خبرنگار مهر، تیم ملی والیبال ایران در نخستین بازی هفته چهارم مسابقات لیگ ملت‌ها امروز (سه شنبه) مقابل تیم قعر نشین استرالیا صف آرایی خواهد کرد. تیم‌های برزیل و اسلوونی حریفان دوم و سوم ایران در هفته چهارم هستند.

رضا صفایی در گفتگو با خبرنگار مهر درباره بازی ایران‌مقابل استرالیا گفت: تیم استرالیا مانند سال‌های گذشته نیست و بسیار ضعیف در رقابت‌ها حاضر شده است. ایران تیم پرقدرتی متشکل از بازیکنان جوان با انگیزه و با تجربه در اختیار دارد که نمایش خوبی تا پایان هفته سوم داشته اند.

ملی پوش اسبق تیم ملی والیبال تاکید کرد: کادر فنی در هر بازی از ترکیب متفاوتی استفاده می‌کند و همین دست تیم‌ها را برای آنالیز می‌بندد. مطمئناً ملی پوشان بازی خوبی مقابل استرالیا به نمایش خواهند گذاشت و امیدوارم در پایان تیم ملی با نتیجه سه بر صفر پیروز شود.

صفایی با اشاره به حضور بازیکنان جوان ادامه داد: الکنو اعتماد خوبی به بازیکنان جوان کرده است و از آنها در مسابقات به خوبی استفاده می‌کند. بردیا سعادت، میثم صالحی، آرمان صالحی و صابر کاظمی با کسب تجربه در این رقابت‌ها می‌توانند پشتوانه بسیار خوبی برای آینده تیم ملی والیبال ایران باشند و نسل طلایی والیبال در ادامه با موفقیت به کار خود ادامه دهد.

وی درباره بازی مقابل برزیل و اسلوونی نیز گفت: برزیل صدرنشین مسابقات در پایان هفته سوم بوده است و بسیار قدرتمند با هدف حضور قوی در المپیک توکیو در رقابت‌های لیگ ملت‌ها حاضر شده است. برزیل پس از شکست لهستان صدر جدول را در اختیار گرفته است. از تمام بازیکنان با تجربه خود استفاده می‌کند، تیم ملی کار سختی مقابل برزیل خواهد داشت اما ایران شانس پیروزی مقابل این تیم را دارد چرا که در گذشته نیز برزیل را شکست داده ایم.

صفایی درباره بازی مقابل اسلوونی نیز گفت: اسلوونی نشان داده است که تیم خطرناکی می‌باشد، نتایج خوبی را به دست آورده و تیم‌هایی مانند روسیه را نیز از سد خود برداشته است. نباید این تیم را دست کم گرفت چرا که بسیار با انگیزه گام در رقابت‌ها گذشته است.

ارسال شده در اخبار, تیم ملی
طراحی شده توسط رضا قربانی توکلی (01ghorbani@gmail.com)