رضا صفایی

0 %
رضا صفایی
بازیکن والیبال
  • محل تولد:
    لرستان
  • کوهدشت
  • سال تولد:
    1369
پست ها
پشت خط زن
دریافت
پاسور
فعالیت ها
  • آکادمی والیبال رضا صفایی
  • مدرسه والیبال
مهارت ها
  • بازیکن لیگ برتر
  • دارای کارت مربی درجه یک والیبال
  • کارشناس ارشد مدیریت ورزش

جوانان ایران در نخستین دیدارجهانی مقابل بلژیک مغلوب شدند

2 مهر 1400
جوانان ایران در مسابقات قهرمانی جهان
جوانان ایران در مسابقات قهرمانی جهان

جوانان ایران در نخستین مسابقه خود در رقابت‌های قهرمانی جهان نتیجه را سه بر دو به بلژیک واگذار کرد. بیست و یکمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی جوانان زیر ۲۱ سال جهان از روز پنج‌شنبه با حضور ۱۶ تیم برتر از قاره‌های مختلف جهان به میزبانی مشترک ایتالیا و بلغارستان آغاز شد.

تیم ملی والیبال جوانان ایران از ساعت ۲۰ و ۳۰ دقیقه به وقت تهران و در نخستین مسابقه خود در مرحله گروهی این رقابت‌ها در چارچوب دیدارهای گروه C به مصاف بلژیک رفت. سه بر دو مغلوب این تیم شد.

نتایج ست شماری

شاگردان بهروز عطایی سرمربی تیم ملی والیبال جوانان ایران در ست‌های سوم و چهارم این بازی با امتیاز مشابه ۲۸ بر ۲۶ حریف را شکست دادند. اما در ست‌های اول، دوم و پنجم به ترتیب با امتیازهای ۲۵ بر ۲۰، ۲۵ بر ۲۳ و ۱۵ بر ۸ نتیجه را واگذار کردند تا در نخستین مسابقه یک امتیاز کسب کنند.

سینا نیک‌پور، مهدی جلوه، امیرحسین صداقت، امین خواجه‌خلیلی، امیرحسین توخته، یونس رمضانی بازیکنان ابتدای مسابقه بودند. عبدالمختار بوش نیز به عنوان لیبرو در جمع آن‌ها قرار گرفت.

تیم‌های مراکش و آرژانتین نیز که در گروه ایران قرار دارند، پیش از این مسابقه به مصاف یکدیگر رفتند. آرژانتین سه بر صفر به پیروزی رسید تا با سه امتیاز در صدر جدول گروه C قرار گیرد. بلژیک نیز با یک برد و دو امتیاز در رتبه دوم جدول گروه قرار گرفت.

تیم ملی والیبال جوانان ایران نیز با یک امتیاز در رتبه سوم جای گرفت. مراکش بدون برد و امتیاز به انتهای جدول رفت. بلژیک در رقابت‌های قهرمانی جوانان سال ۲۰۲۰ اروپا به مقام سومی و مدال برنز دست یافت.

عنوان نایب قهرمانی بازی‌های المپیک نوجوانان را نیز در پرونده کاری خود دارد. تیم ملی والیبال جوانان ایران از ساعت ۲۰ و ۳۰ دقیقه فردا (جمعه) در دومین مسابقه خود درمرحله گروهی رقابت‌های قهرمانی جهان به مصاف آرژانتین خواهد رفت.

ارسال شده در اخبار, تیم ملیبرچسپ ها:
طراحی شده توسط رضا قربانی توکلی (01ghorbani@gmail.com)