رضا صفایی

0 %
رضا صفایی
بازیکن والیبال
  • محل تولد:
    لرستان
  • کوهدشت
  • سال تولد:
    1369
پست ها
پشت خط زن
دریافت
پاسور
فعالیت ها
  • آکادمی والیبال رضا صفایی
  • مدرسه والیبال
مهارت ها
  • بازیکن لیگ برتر
  • دارای کارت مربی درجه یک والیبال
  • کارشناس ارشد مدیریت ورزش

نماینده ایران صدرنشین ماند/فولاد سیرجان تنها تیم بدون شکست مرحله گروهی

20 مهر 1400
سیرجان، نماینده ایران در جام باشگاه های والیبال آسیا
سیرجان صدرنشین صعود کرد

تیم والیبال سیرجان، نماینده ایران در مسابقات جام باشگاه های آسیا صدرنشنین ماند. پنجمین و آخرین روز مرحله گروهی بیست‌ویکمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های مردان آسیا امروز (سه‌شنبه) با چهار دیدار در شهر ناخون راتچاسیما تایلند پیگیری می‌شود.

تیم فولاد سیرجان در چهارمین مسابقه خود در این مسابقات و سومین دیدار امروز به مصاف دایموند فود تایلند رفت. شاگردان سعید رضایی، سه بر یک این تیم را شکست داد.

ست شماری:

شاگردان سعید رضایی سرمربی فولاد سیرجان در ست سوم این مسابقه 25 بر 23 نتیجه را به میزبان واگذار کردند. اما در ست‌های اول، دوم و چهارم به ترتیب با امتیازهای 25 بر 19، 25 بر 23 و 25 بر 23 حریف خود را شکست دادند. تیم والیبال سیرجان به چهارمین برد متوالی دست یافتند تا با 12 امتیاز صدرنشین گروه B باقی بمانند.

سهند اله‌وردیان، مهدی جلوه، الکساندر بلاکوویچ، محمدصادقی، شهروز همایونفرمنش، علیرضا بهبودی (کاپیتان) و مصطفی حیدری (لیبرو) ترکیب اولیه بودند.

در پایان مرحله گروهی مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های مردان آسیا تیم‌های اول و دوم دو گروه (چهار تیم) به مرحله نیمه‌نهایی صعود می‌کنند. تیم های صعود کننده برای مقام‌های اول تا چهارم با هم رقابت کنند.

همچنین تیم‌های سوم و چهارم دو گروه مقدماتی پس از پایان این مرحله برای جایگاه‌های پنجم تا هشتم به مصاف یکدیگر خواهند رفت. تیم‌های پنجم دو گروه فردا (چهارشنبه) در تنها مسابقه این رقابت‌ها برای کسب رتبه نهم به میدان می‌روند.

تیم فولاد سیرجان فردا (چهارشنبه) استراحت دارد. نماینده ایران روز پنج‌شنبه در مرحله نیمه‌نهایی به مصاف تیم ناخون راتچاسیما دیگر نماینده کشور تایلند (میزبان) این رقابت‌ها می‌رود.

ارسال شده در اخبار, تیم ملیبرچسپ ها:
طراحی شده توسط رضا قربانی توکلی (01ghorbani@gmail.com)