رضا صفایی

0 %
رضا صفایی
بازیکن والیبال
  • محل تولد:
    لرستان
  • کوهدشت
  • سال تولد:
    1369
پست ها
پشت خط زن
دریافت
پاسور
فعالیت ها
  • آکادمی والیبال رضا صفایی
  • مدرسه والیبال
مهارت ها
  • بازیکن لیگ برتر
  • دارای کارت مربی درجه یک والیبال
  • کارشناس ارشد مدیریت ورزش

دور ایران در هشتاد روز/ یاران صفایی به دنبال پیروزی

1 بهمن 1401
یاران صفایی

به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، هفته بیستم مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های مردان ایران روز یکشنبه دوم بهمن‌ماه با هفت دیدار در شهرهای گنبد، ارومیه، اصفهان، آمل، رفسنجان، یزد و تهران پیگیری خواهد شد.

دور ایران در هشتاد روز

تیم لبنیات هراز آمل که با 15 برد و 42 امتیاز در صدر جدول این رقابت‌ها قرار دارد. این هفته در سالن پیامبر اعظم (ص) به مصاف فولاد سیرجان ایرانیان می‌رود. فولادی‌ها که در دور رفت سه بر صفر مغلوب حریف شدند. این هفته برای انتقام راهی آمل خواهند شد و شرایط چند هفته اخیر تیم هراز احتمال برد آن‌ها را غیر ممکن نمی‌کند.

فولاد سیرجان در حال حاضر با 11 برد و 34 امتیاز در رتبه پنجم جدول است. که در صورت شکست صدرنشین، احتمال صعود یک پله‌ای برای این تیم وجود دارد.

نتیجه دیدار آمل برای تیم پیکان تهران نیز خیلی مهم است زیرا اگر لبنیات مغلوب شود. پیکان با شکست حریف خود صدر جدول را به دست می‌آورد، زیرا این تیم در حال حاضر با 14 برد و 44 امتیاز در رتبه دوم جدول است.

ارومیه یا پیکان

پیکانی‌های این هفته میهمان شهرداری ارومیه در سالن غدیر این شهر هستند. و شکست این تیم در ارومیه کار آسانی حتی برای مدعیان با سابقه لیگ برتر والیبال نیست.

شهرداری ارومیه در دور رفت سه بر یک مغلوب پیکان شد. اما این تیم شرایط بسیار متفاوتی نسبت به دور رفت دارد و در دور برگشت پنج برد متوالی و یک شکست در هفته نوزدهم تجربه کرده است.

نماینده ارومیه با هشت برد و 22 امتیاز در جایگاه دهم جدول است و در صورت شکست پیکان، جایگاهش تغییری نخواهد داشت.

تیم شهداب یزد مدافع عنوان قهرمانی نیز این هفته میزبان راه‌یاب ملل مریوان است. دیداری که اگر شاگردان محمدرضا تندروان در تیم شهداب فاتح سه امتیازی آن شوند و لبنیات و پیکان نیز برابر حریفان مغلوب شوند.

از نظر تعداد برد و امتیاز دو تیم شهداب و لبنیات مساوی خواهند شد، اما صدر جدول به شهداب نمی‌رسد، زیرا میانگین ست‌های نماینده آمل کمتر است.

شهداب با 14 برد و 39 امتیاز در رتبه سوم جدول است و راه‌یاب ملل با هشت برد و 21 امتیاز در جایگاه یازدهم قرار دارد. دیدار دور رفت دو تیم سه بر صفر به سود راه‌یاب به پایان رسید. و شهدابی‌ها این هفته و پس از هشتاد روز انتظار در اندیشه جبران این نتیجه با امتیاز میزبانی هستند.

از نظر جایگاه دو تیم در جدول، مسابقه این هفته شهر اصفهان حساسیت زیادی برای دو تیم دارد. زیرا گیتی‌پسند (9 برد، 27 امتیاز و رتبه هشتم) و ایفاسرام اردکان (9 برد، 27 امتیاز و رتبه نهم) به مصاف یکدیگر می‌روند.

جدال حساس

مسابقه دور رفت دو تیم سه بر دو به سود اصفهان به پایان رسید. و شاگردان سعید عقیلی این هفته به دنبال تکرار برتری خود برابر حریف هستند. اما نباید فراموش کنیم که تیم ایفاسرام با دور رفت متفاوت است. و مربی جوان تیم ملی والیبال ایران هدایت آن را برعهده دارد.

دربی استان گلستان دیگر مسابقه حساس این هفته است که شهرداری گنبد از پاس گرگان پذیرایی خواهد کرد. مسابقه دور رفت دو تیم سه بر صفر به سود نماینده گرگان شد و شهرداری گنبد با سرمربی جدید خود به دنبال انتقام از حریف است.

مس (سه برد و 12 امتیازی) تیم انتهای جدولی لیگ برتر مردان این هفته در سالن 9 دی رفسنجان میزبان هورسان رامسر است. و اگر مغلوب میهمان خود شود دیگر امیدی برای صعود به مرحله پلی‌آف نخواهد داشت.

هورسان با 12 برد و 35 امتیاز یکی از مدعیان این دوره از مسابقات است. و رقابت‌ با تفکرات رحمان محمدی‌راد سرمربی این تیم کار آسانی برای مس نیست حتی اگر از امتیاز میزبانی برخودار باشد.

در یکصدوچهلمین مسابقه لیگ برتر والیبال سال 1401 تیم سایپا تهران میزبان نیان الکترونیک خراسان در سالن فدارسیون است. دیدار رفت دو تیم سه بر صفر به سود نماینده مشهد به پایان رسید. و سایپا برای حفظ امیدش محکوم به شکست نیان در هفته بیستم مرحله مقدماتی است. رضا صفایی در نیم فصل دوم جذب تیم سایپا شد تا این تیم را یاری دهد.

نیان با 10 برد و 32 امتیاز در رتبه هفتم است و سایپا با سه برد و 14 امتیاز در جایگاه سیزدهم قرار دارد.

برنامه کامل هفته بیستم لیگ برتر والیبال مردان به قرار زیر است:

گنبد، سالن المپیک، ساعت 15

شهرداری گنبد – پاس گرگان

ارومیه، سالن غدیر، ساعت 15

شهرداری ارومیه – پیکان تهران

اصفهان، سالن مخابرات، ساعت 15

گیتی‌پسند اصفهان – ایفاسرام اردکان

آمل، سالن پیامبر اعظم (ص)، ساعت 15

لبنیات هراز آمل – فولاد سیرجان ایرانیان

رفسنجان، سالن 9 دی، ساعت 15

مس رفسنجان – هورسان رامسر

تهران، سالن فدارسیون، ساعت 15

سایپا تهران – نیان الکترونیک خراسان

یزد، سالن شاهدیه، ساعت 16

شهداب یزد – راه‌یاب ملل مریوان

ارسال شده در اخبار, لیگبرچسپ ها:
طراحی شده توسط رضا قربانی توکلی (01ghorbani@gmail.com)