رضا صفایی

0 %
رضا صفایی
بازیکن والیبال
  • محل تولد:
    لرستان
  • کوهدشت
  • سال تولد:
    1369
پست ها
پشت خط زن
دریافت
پاسور
فعالیت ها
  • آکادمی والیبال رضا صفایی
  • مدرسه والیبال
مهارت ها
  • بازیکن لیگ برتر
  • دارای کارت مربی درجه یک والیبال
  • کارشناس ارشد مدیریت ورزش

صحبت‌های رضا صفایی پس از پیروزی پیکان مقابل سایپا

3 آبان 1400
رضا صفایی

صحبت‌های رضا صفایی در فیلم موجود است. هفته اول لیگ برتر والیبال برخلاف تصور رقابتی از آب در آمد. جوانانی که بوی سرزندگی و بالندگی می دهند !

هفته اول لیگ برتر والیبال بر خلاف تصور خوب و رقابتی از آب در آمد. به جز به ثبت رسیدن یک نتیجه یکطرفه سه بر صفر در یزد و برتری قاطع شهدابی ها مقابل شهرداری گنبد. در سایر میدان جنگ سختی در گرفت و تیم های برنده چندان آسوده خاطر نبودند. در آمل پاس گرگان لبنیات هراز را تا مرز شکست پیش برد .

در ورامین هورسان هم چنین سرنوشتی را برای قهرمان سابق آسیا رقم زد و پرمهره ترین تیم لیگ سپاهان به زحمت از مانع مس رفسنجان گذشت. تیم فولاد سیرجان متحول شده در مقایسه با فصل پیش با کمک تجربه از آذرباتری یک تیم مغلوب ساخت و راهیاب ملل هم لقمه گلوگیری برای شهرداری ارومیه بود. اما نکته مهم بازی ها درخشش جوان ها و سرزندگی و بالندگی شان در ترکیب تیم ها بود که بیشتر از گذشته به چشم می آمدند و با اعتماد بنفس خاصی سرنترس و بی باک ظاهر شده بودند .

تجربه رضا صفایی

در جدال پیکان و سایپا اگرچه پیکانی ها به مدد تجربه تشکری و صفایی و تغییرات به موقع پیمان اکبری ، جدال خودروسازها را در غیاب چند ستاره مصدوم شان بردند. ولی در همین برد هم ، جوانانی چون امیرحسین تقوی ، حضرت پور و فیض امام دوست سهم عمده ای داشتند . سایپا اگرچه روی فراز و نشیب بازی و تعویض ها باخت ، ولی جوانان این تیم امیرحسن فرهادی ، شورکابی و جعفروند در کنار ایگدری و شکیبا عالی بودند .

در بازی فولاد سیرجان با آذرباتری ارومیه نیز ، آذرباتری با جوانانش همه را به وجد آورد. بازیکنانی چون رحمانی ، بربست ، محمدعلی فلاح ، هشت وار و زینالی و …. عالی بودند. اگر اسیر تجربه بیشتر بازیکنان فولاد نمی شدند ، خالق مهم ترین شگفتی هفته می شدند .
در سایر میدان ها هم بر اساس خبرها این چنین بود. به عنوان‌ نمونه امیررضا سرلک در شهرداری ارومیه و علیرضا مصلح آبادی در شهرداری ورامین که ۱۶ امتیاز گرفت. درخشش فوق العاده ای داشتند و همین اتفاقات می تواند نوید بخش و امید آفرین باشد .

منبع: کانال دنیای توپ و تور

ارسال شده در اخبار, لیگبرچسپ ها:
طراحی شده توسط رضا قربانی توکلی (01ghorbani@gmail.com)