رضا صفایی

0 %
رضا صفایی
بازیکن والیبال
  • محل تولد:
    لرستان
  • کوهدشت
  • سال تولد:
    1369
پست ها
پشت خط زن
دریافت
پاسور
فعالیت ها
  • آکادمی والیبال رضا صفایی
  • مدرسه والیبال
مهارت ها
  • بازیکن لیگ برتر
  • دارای کارت مربی درجه یک والیبال
  • کارشناس ارشد مدیریت ورزش

صدرنشینان در چالش‌ خارج از خانه/ مس و سایپا دو گام تا ناامیدی مطلق

27 دی 1401
رضا صفایی، لیگ برتر والیبال

صدرنشینان در چالش‌؛ تیم‌های لبنیات هراز آمل، پیکان تهران و شهداب یزد که در رتبه‌های اول تا سوم لیگ برتر مردان قرار دارند. در هفته نوزدهم در بازی‌های خارج از خانه به مصاف حریفان می‌روند و این موضوع چالش جدی برای این مدعیان صدرنشین است.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، هفته نوزدهم مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر مردان کشور روز چهارشنبه 28 دی با هفت دیدار پیگیری می‌شود.

تیم‌های لبنیات هراز آمل، پیکان تهران و شهداب یزد که در رتبه‌های اول تا سوم لیگ برتر مردان قرار دارند. در این هفته در بازی‌های خارج از خانه به مصاف حریفان می‌روند و این موضوع چالش جدی برای این مدعیان صدرنشین است.

تیم راه‌یاب ملل این هفته در سالن زاگرس مریوان میزبان لبنیات هراز آمل است که با 15 برد و 41 امتیاز در صدر جدول قرار دارد. نماینده مریوان نیز با هفت برد و 19 امتیاز در جایگاه یازدهم است.

مسابقه دور رفت دو تیم سه بر یک به سود نماینده آمل به پایان رسید. شاگردان آرش صادقیانی در اندیشه انتقام از صدرنشین جدول در مریوان هستند، اما کار آسانی نیست.

پیکان تهران

پیکان تهران پرافتخارترین تیم لیگ برتر مردان که با 13 برد و 41 امتیاز در رتبه دوم جدول است. این هفته در گرگان به مصاف پاس می‌رود، تیمی که با 11 برد و 32 امتیاز در رتبه چهارم جدول قرار دارد.

این مسابقه از نظر جایگاه دو تیم حساس‌ترین مسابقه این هفته محسوب می‌شود. و با توجه به این‌که دیدار دور رفت دو تیم نیز سه بر صفر به سود پیکان به پایان رسید، بازیکنان جوان تیم پاس برای جبران این شکست به میدان می‌روند.

سرمربی پاس با اشاره به میزبانی شاگردانش در این مسابقه حساس ابراز امیدواری کرد. که بازیکنانش با استفاده از فرصت میزبانی، فاتح این جدال باشند.

سالن فدراسیون والیبال در هفته نوزدهم لیگ برتر مردان میزبان دو مسابقه است. که در نخستین دیدار تیم‌های سایپا و شهداب مدافع عنوان قهرمانی به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

سایپا تهران و رضا صفایی

سایپا یکی از تیم‌هایی است که عملکرد ناموفقی در این فصل از مسابقات داشته است. و تنها دو گام تا ناامیدی مطلق از صعود به جمع هشت تیم برتر فاصله دارد. نارنجی پوشان رضا صفایی بازیکن با تجربه ایران را در نیم فصل دوم مسابقات جذب کردند. صفایی برای بقا این تیم در لیگ برتر تلاش می کند.

سرمربی نارنجی پوشان مدعی شده است که سایپا در هفته‌های آتی به شرایط ایده‌آل می‌رسد. بنابراین باید منتظر دیداری نزدیک بین دو تیم شهداب و سایپا باشیم. مسابقه دور رفت دو تیم سه بر صفر به سود شهداب به پایان رسید.

عظیم جزیده ابراز امیدواری کرده که شاگردانش در این بازی جنگنده ظاهر شوند و نتیجه بازی را به نفع خود رقم بزنند.

شهداب درحال حاضر با 13 برد و 36 امتیاز در رتبه سوم جدول است و سایپا با سه برد و 14 امتیاز در جایگاه سیزدهم قرار دارد.

تیم مس رفسنجان با سه برد و 12 امتیاز در انتهای جدول قرار دارد. این تیم با شرایطی مشابه سایپا روبروست. و دو شکست دیگر برای مس به منزله ناامیدی قطعی از صعود به جمع هشت تیم برتر خواهد بود.

نیان الکترونیک

این تیم این هفته در سالن مهران مشهد میهمان نیان الکترونیک خراسان است. و بازی سختی پیش رو خواهد داشت. زیرا نماینده مشهد مصمم به کسب سهمیه پلی‌آف لیگ برتر مردان است.

حامد صمدی سرمربی نیان معتقد است که خراسانی‌ها باید در ادامه راه تمرکز خود را حفظ کنند. تا در ابتدا بین 8 تیم راهی پلی‌آف قرار گیرد و بعد از آن هم جایگاه مناسبی در جدول به دست آورند.

نیان در حال حاضر با 9 برد و 29 امتیاز در جایگاه هفتم جدول است و برای تثبیت این جایگاه باید فاتح دیدارهای پیش‌رو باشد.

سالن آیت‌اله خاتمی اردکان میزبان یکی دیگر از دیدارهای هفته نوزدهم لیگ برتر مردان است. و ایفاسرام در حالی از شهرداری گنبد پذیرایی خواهد کرد که دیدار دور رفت دو تیم سه بر یک به سود نماینده گنبد به پایان رسید.

ایفاسرام که در هفته هجدهم مغلوب پاس گرگان شد، با هشت برد و 24 امتیاز در رتبه نهم جدول است. و به دنبال پیروزی در بازی خانگی است. گنبدی‌ها نیز که با 6 برد و 18 امتیاز در جایگاه دوازدهم جدول قرار دارند. و به دنبال بهبود جایگاه خود و فرار از منطقه قرمز جدول برای کسب سهمیه پلی‌آف هستند.

فولاد سیرجان

تیم فولاد سیرجان ایرانیان این هفته میزبان شهرداری ارومیه است. و سالن فدراسیون والیبال را برای بازی خانگی خود انتخاب کرده است که این مسابقه از ساعت 18 روز چهارشنبه 28 دی شروع می‌شود.

سیرجانی‌ها با 10 برد و 31 امتیاز در رتبه ششم قرار دارند. و نماینده ارومیه با هشت برد و 22 امتیاز در جایگاه دهم است. فولادی‌های برای کسب یازدهمین برد خود به میدان می‌روند. و شاگردان جهانگیر سیدعباسی که در دور برگشت شکستی تجربه نکردند. برای نهمین پیروزی تلاش خواهند کرد.

مسابقه دور رفت دو تیم سه بر دو به نفع ارومیه به پایان رسید. و سیرجان در نخستین هدف خود برای این مسابقه به جبران نتیجه فکر می‌کند.

تیم هورسان رامسر در هفتمین مسابقه این هفته میزبان گیتی‌پسند اصفهان است. مسابقه دور رفت دو تیم سه بر صفر به سود نماینده اصفهان به پایان رسید.

با توجه به توانایی دو تیم و شرایط نزدیک در جدول، این مسابقه می‌تواند یکی از دیدارهای جذاب و تماشاگر پسند هفته نوزدهم لیگ برتر مردان شود.

ارسال شده در اخبار, لیگبرچسپ ها:
طراحی شده توسط رضا قربانی توکلی (01ghorbani@gmail.com)