رضا صفایی

0 %
رضا صفایی
بازیکن والیبال
  • محل تولد:
    لرستان
  • کوهدشت
  • سال تولد:
    1369
پست ها
پشت خط زن
دریافت
پاسور
فعالیت ها
  • آکادمی والیبال رضا صفایی
  • مدرسه والیبال
مهارت ها
  • بازیکن لیگ برتر
  • دارای کارت مربی درجه یک والیبال
  • کارشناس ارشد مدیریت ورزش

صفایی: خودمان هم تصور این نوع بازی را از ارومیه نداشتیم

11 اسفند 1400
رضا صفایی
رضا صفایی

رضا صفایی در گفت‌وگو با میزان، درباره پیروزی آسان تیم پیکان مقابل شهرداری ارومیه و صعود به مرحله نیمه نهایی لیگ برتر والیبال، اظهار داشت: خودمان هم انتظار این بازی از تیم ارومیه و چنین پیروزی بااختلافی را نداشتیم. تیم ارومیه هواداران پرشوری دارد و با توجه به کادر فنی و بازیکنان باکیفیت و نام‌آشنایی که در ترکیب این تیم حضور داشتند به نظرم کسی تصور این نوع بازی را از ارومیه نداشت. البته باید تاکید کنم که ما هم بسیار خوب و هدفمند تمرین کرده بودیم و آنالیز بسیار دقیقی از تیم ارومیه داشتیم. خدا را شاکرم که توانستیم به پیروزی برسیم و راهی نیمه نهایی شویم.

پشت‌خط‌زن تیم والیبال پیکان در مرود دیدار با سپاهان در مرحله نیمه نهایی، تصریح کرد: سپاهان دور مقدماتی را با اختلاف خوبی نسبت به سایر رقبا با صدرنشینی به اتمام رساند و با عملکردش در این فصل نشان داده که عزمش را برای قهرمانی جزم کرده است. قطعا بازی سخت و مهیجی با سپاهان پیش رو داریم. ما هم حریف دست و پا بسته‌ای نیستیم و به خوبی قدرت‌مان را با شکست ارومیه به رقبا نشان دایم. امیدوارم در این یک هفته‌ای که زمان داریم بتوانیم خوب تمرین کنیم تا با شکست سپاهان به فینال برسیم.

وی در خصوص وقفه یک هفته‌ای پیش از آغاز مرحله نیمه نهایی، خاطرنشان کرد: به نظرم فشار بازی‌ها به ویژه از دور پلی‌آف زیاد شده بود و از آنجایی که بازی‌ها حذفی است، تیم‌ها با تمام توان مقابل هم بازی می‌کنند. از همین جهت این یک هفته تعطیلی فرصت خوبی برای ریکاوری و همچنین مرور تمرینات و تاکتیک‌هاست. اگر تیم‌ها مستقیما وارد مرحله نیمه نهایی می‌شدند، خستگی بازیکنان روی زیبایی بازی‌ها تاثیر می‌گذاشت.

صفایی در پایان در مورد برگزاری بازی‌ها با بهر‌ه‌گیری از سیستم ویدئوچک، گفت: تاثیر ویدئوچک در کاهش اشتباهات و کم شدن فشار از روی داوران کاملا مشهود است. از دور پلی‌آف که بازی‌ها با حضور ویدئوچک برگزار می‌شود شاهد کمترین حواشی بودیم. اگر یادتان باشد در در بازی دور مقدماتی پیکان و شهرداری ارومیه همین نبود ویدئوچک منجر به برخی حواشی و درگیری‌ها شد، اما در این مرحله که بازی به مراتب حساس‌تر بود شاهد کوچکترین تنشی بین بازیکنان و یا اعتراضات داوری نبودیم. امیدوارم از سال‌های آینده تدابیری اندیشیده شود تا از بتدا تا انتهای لیگ، ویدئوچک در اختیار تمام استان‌های حاضر در رقابت‌ها باشد.

انتهای پیام/

ارسال شده در تیم ملی, لیگبرچسپ ها:
طراحی شده توسط رضا قربانی توکلی (01ghorbani@gmail.com)