رضا صفایی

0 %
رضا صفایی
بازیکن والیبال
  • محل تولد:
    لرستان
  • کوهدشت
  • سال تولد:
    1369
پست ها
پشت خط زن
دریافت
پاسور
فعالیت ها
  • آکادمی والیبال رضا صفایی
  • مدرسه والیبال
مهارت ها
  • بازیکن لیگ برتر
  • دارای کارت مربی درجه یک والیبال
  • کارشناس ارشد مدیریت ورزش

رضا صفایی: مدیریت باشگاه پیکان کلاس جام باشگاه‌های آسیا را بالا برد

2 خرداد 1401

ملی‌پوش اسبق تیم‌ملی والیبال ایران گفت: مدیریت و برنامه‌ریزی خوب مجموعه ایران‌خودرو و باشگاه پیکان کلاس و سطح مسابقات جام باشگاه‌های آسیا را بالا برد.

رضا صفایی ملی‌پوش اسبق تیم‌ملی والیبال درباره قهرمانی پیکان در رقابت‌های جام باشگاه‌های آسیا گفت: پیکان تیم خوبی برای حضور در مسابقات جام باشگاه‌های آسیا مهیا کرد. حضور ستاره‌هایی مانند اروین انگاپت، نیمیر عبدالعزیز، سعید معروف و محمد موسوی کلاس و سطح رقابت‌ها را افزایش داد.

وی ادامه داد: تدبیر خوب کادر فنی و استفاده از این ستاره‌ها در فینال رقابت‌ها باعث شد. تا پیکان در خانه قهرمان شود. قهرمانی را به مجموعه پیکان تبریک می‌گویم که در شرایط سخت اقتصادی دل مردم را برای لحظاتی شاد کردند.

صفایی با اشاره به مجموعه ایران‌خودرو نیز گفت: استراتژی عطابخش، مدیرعامل باشگاه پیکان باعث شد تا اسپانسرهای خوبی برای این دوره از رقابت‌ها فراهم شوند. به‌دنبال آن ستاره‌های بزرگ دنیای والیبال در این مسابقات حضور داشته باشند. حضور بازیکنان بین‌المللی در ایران می‌تواند باعث شود تا در ادامه شاهد حضور ستاره‌های دیگر در تیم‌های باشگاهیمان باشیم. چراکه آن‌ها می‌توانند تبلیغ‌کنندگان خوبی از کشورمان برای سایر بازیکنان برتر و تراز اول دنیا باشند. ایران از حضور تماشاگران خوبی نیز بهره‌مند است و همین می‌تواند زمینه‌ساز اتفاقات خوبی در آینده برای تیم‌های باشگاهی و رقابت‌های لیگ شود.

ملی‌پوش اسبق تیم ملی درباره سعید معروف نیز اظهار داشت: سعید معروف اسطوره و ستاره بی‌چون‌وچرای دنیای والیبال است. اقدامی که باشگاه پیکان انجام و مراسم خداحافظی که برای او ترتیب داد قابل‌تقدیر می‌باشد. معروف، والیبال ایران را به سطح جهانی رساند. او یکی از سرمایه‌های بزرگ کشور است. باید قدر ستاره‌هایمان را بیشتر بدانیم و مراسم‌های این‌چنینی باعث دلگرمی است.

ارسال شده در اخبار, رویداد, لیگبرچسپ ها:
طراحی شده توسط رضا قربانی توکلی (01ghorbani@gmail.com)