رضا صفایی

0 %
رضا صفایی
بازیکن والیبال
  • محل تولد:
    لرستان
  • کوهدشت
  • سال تولد:
    1369
پست ها
پشت خط زن
دریافت
پاسور
فعالیت ها
  • آکادمی والیبال رضا صفایی
  • مدرسه والیبال
مهارت ها
  • بازیکن لیگ برتر
  • دارای کارت مربی درجه یک والیبال
  • کارشناس ارشد مدیریت ورزش

حضور رضا صفایی در کلاس مربیگری بین المللی سطح یک والیبال

23 شهریور 1400
رضا صفایی، ملی پوش اسبق تیم ملی والیبال

جهانگیر سیدعباسی در پایان درباره برگزاری کلاس مربیگری بین‌المللی سطح یک والیبال نیز گفت: چند کلاس بین‌المللی در بخش بانوان و مردان برگزار شد. در کلاسی که به میزبانی تبریز برگزار شد من در کنار چنگیز آکار، مدرس فدراسیون جهانی حضور داشته‌ام. این کلاس مختص ملی‌پوشان والیبال و تعدادی از انجمن‌های آموزش‌وپرورش کشور بود. به همین دلیل سطح کلاس بسیار بالا بود. ملی‌پوشانی مانند امیرحسینی، مصطفی شریفات، محمد محمد کاظم، رضا صفایی در کلاس مربیگری بین المللی والیبال در کنار سایر ملی‌پوشان حضور داشتند.

حضور رضا صفایی در کلاس مربیگری بین المللی والیبال

جهانگیر سید عباسی درباره پایان مرحله مقدماتی رقابت‌های والیبال قهرمانی آسیا گفت: والیبال آسیا از سطح یکسانی برابر نیست چند تیم به استاندارد جهانی نزدیک می‌باشند. فقط دو تیم ایران و ژاپن استاندارد جهانی را دارند. سایر تیم‌ها فاصله زیادی با این استاندارد دارند. در مرحله گروهی با توجه به تغییراتی که در بدنه تیم‌ملی والیبال ایران رخ داده است، فرصت خوبی برای آماده‌سازی تیم‌ملی انجام شد. این دیدارها حکم بازی‌های تدارکاتی را داشت.

کارشناس والیبال ایران ادامه داد: دور سوم مسابقات برای تیم‌ملی والیبال مهم خواهد بود. این تیم حتماً توانایی ایران این را دارد که از آوازه والیبال ایران و عنوان قهرمانی خود دفاع کند.

وی اظهار داشت: جایگاه خود را در آسیا از دست نداده‌ایم. تیم‌ملی ژاپن فقط به والیبال ایران نزدیک شده‌اند. پیش‌بینی این‌که چه تیمی قهرمان می‌شود زود است. باید منتظر ماند و نتیجه را دید اما والیبال ایران این پتانسیل را دارد. قبول دارم که برخی فوق ستاره‌ها را نداریم و پر کردن این بازیکنان کار سختی است اما برای بازی‌هایی مانند المپیک و مسابقات قهرمانی جهان که تا این رقابت‌ها نیز فرصت زیادی باقی‌مانده است و می‌توانیم تیم را آماده کنیم اما برای مسابقات آسیایی به مشکلی برنخواهیم خورد.

ارسال شده در اخبار, تیم ملیبرچسپ ها:
طراحی شده توسط رضا قربانی توکلی (01ghorbani@gmail.com)