رضا صفایی

0 %
رضا صفایی
بازیکن والیبال
  • محل تولد:
    لرستان
  • کوهدشت
  • سال تولد:
    1369
پست ها
پشت خط زن
دریافت
پاسور
فعالیت ها
  • آکادمی والیبال رضا صفایی
  • مدرسه والیبال
مهارت ها
  • بازیکن لیگ برتر
  • دارای کارت مربی درجه یک والیبال
  • کارشناس ارشد مدیریت ورزش

نیمه نهایی لیگ برتر والیبال با حضور تماشاگران در سالن

9 اسفند 1400
خانه والیبال 1
خانه والیبال 1

همزمان با نخستین روز‌های همه‌گیری کرونا در کشور، فدراسیون والیبال به تبعیت از دستوران ستاد مقابله با کروان و فدراسیون پزشکی ورزشی، تمام مسابقات و برنامه‌های خود را تعطیل اعلام کرد و به همین خاطر لیگ برتر در سال ۱۳۹۸ بدون معرفی قهرمان و نیمه‌تمام باقی ماند.

با ادامه پاندمی کرونا و سویه‌های جدید این بیماری مانند دلتا و اُمیکرون لیگ برتر در سال ۹۹ به اتمام رسید، اما با تصمیم مدیران باشگاه‌ها ادر جلسات پیش فصل لیگ فصل قبل به صورت متمرکز و بدون حضور تماشاگران برگزار شد. باافزایش واکسیناسیون و کاهش تعداد مبتلایان به کرونا، فدراسیون والیبال تصمیم گرفت تا مسابقات در دور مقدماتی به صورت رفت و برگشت برگزار شود، اما با توجه به دستورانت ستاد مقابل با کرونا بر عدم اجازه هواداران برای حضور در سالن، بازی‌ها همچنان بدون تماشاگر برگزار شد.

با گذشت هفته به هفته از مسابقات لیگ، بالاخرعه در هفته پانزدهم فدراسیون والیبال اعلام کرد که از هفته پانزدهم فصل جاری هواداران می‌توانند ۳۰ درصد از ظرفیت سالن‌ها را پر کنند، اما این حضور تماشاگران در سالن‌ها هم دو هفته بیشتر طول نکشید، زیرا پاندمی موج جدید کرونا اُمیکرون باعث شد تا دستور عدم حضور هواداران در سالن‌ها صادر شود.

در حال حاضر لیگ برتر والیبال در فصل ۱۴۰۰ به مرحله حساس نیمه نهایی رسیده است و قطعا یکی از مطالبات علاقمندان به این رشته محبوب، حضور تماشاگران در سالن است. از همین رو گفته می‌شود فدراسیون والیبال مکاتبات خود با ستاد مقابله با کرونا در ورزش و فدراسیون پزشکی ورزشی را انجام داده تا در صورت صلاحدید این نهاد‌های بهداشتی، تماشاگران بتوانند با حضور در سالن فدراسیون والیبال و از نزدیک شاهد دیدار‌های میهج نیمه نهایی باشند.

طبق شنیده‌ها در صورت تایید ستاد مقابله با کرونا در ورزش تماشاگران می‌توانند ۳۰ درصد از ظرفیت سالن را پر کنند که قطعا حضور چند صد تماشگر در سالن به افزایش کیفیت و زیبایی دیدار‌ها می‌افزاید.
منبع: میزان

ارسال شده در لیگبرچسپ ها:
طراحی شده توسط رضا قربانی توکلی (01ghorbani@gmail.com)