رضا صفایی

0 %
رضا صفایی
بازیکن والیبال
  • محل تولد:
    لرستان
  • کوهدشت
  • سال تولد:
    1369
پست ها
پشت خط زن
دریافت
پاسور
فعالیت ها
  • آکادمی والیبال رضا صفایی
  • مدرسه والیبال
مهارت ها
  • بازیکن لیگ برتر
  • دارای کارت مربی درجه یک والیبال
  • کارشناس ارشد مدیریت ورزش

هیچ دفاعی قادر به مهار رضا صفایی نیست

30 آذر 1402
رضا صفایی
رضا صفایی

هیچ دفاعی قادر به مهار رضا صفایی نیست

رضا صفایی با شلیک اسپک های خود قلب دفاع حریفان را نشانه گرفته است. رضا صفایی هر بازی بهتر از قبل برای سایپا به میدان می رود.

صفایی در بازی روز چهارشنبه تیمش مقابل طبیعت باز هم مهار شدنی نبود.

بخش هایی از اسپک های دیدنی رضا صفایی:

رضا صفایی
رضا صفایی
هیچ دفاعی قادر به مهار رضا صفایی نیست

صفایی نخستین بار در سال ۱۳۸۵ به تیم دسته یک تربیت بدنی لرستان پیوست و موفقیت‌های او باعث شد به تیم لیزینگ پارچین برود. صفایی در سال ۱۳۸۶ به تیم استیل آذین تهران پیوست که موفقیت چشم‌گیری داشت و پس از آن در سال ۱۳۸۷ به گل گهر سیرجان پیوست و سپس در سال ۱۳۸۸ راهی تیم پتروشیمی بندر امام شد. وی در سال ۱۳۸۹ به تیم برق کرمان پیوست و به همراه این تیم چهار بازی نخست انجام دادند که در هر چهار مسابقه پیروز شدند. اما به دلیل مشکلات مالی باشگاه برق کرمان، سایپا خواستار سریع انتقال وی از برق کرمان به سایپا شد. در آن سال تیم سایپا توانست مقام نایب قهرمانی لیگ برتر را به نام خود کند.

رضا صفایی

رضا صفایی والیبال را از سال ۱۳۷۹ شروع کرد. او ابتدا جذب کشتی شد، اما بعدها کشتی را کنار گذاشت. و به والیبال روی آورد. پس از گذشت شش ماه، برای مسابقات قهرمان کشوری انتخاب شد. و در آن مسابقات به دلیل ارائه بازی‌های قابل قبول نظرها را به خود جلب کرد و در این میان ایوان بوگانیکوف ملقب به گاگاری، مربی روسی نیز به بازی او علاقه‌مند شد.


پس از مدتی به اردوی تیم ملی دعوت شد و از بین ۱۰۰ بازیکن منتخب توانست جزو ۱۷ بازیکن نخست قرار گیرد. مدتی بعد به تیم ملی والیبال جوانان ایران نیز دعوت شد. که آن زمان مصطفی کارخانه هدایت تیم ملی ایران را بر عهده داشت. او با تیم ملی جوانان در مسابقات هند شرکت کرد و سپس در مسابقات دانشجویان جهان در کشور ترکیه مقام نخست مسابقات را کسب کرد.

ارسال شده در دسته‌بندی نشده, لیگبرچسپ ها:
طراحی شده توسط رضا قربانی توکلی (01ghorbani@gmail.com)