رضا صفایی

0 %
رضا صفایی
بازیکن والیبال
  • محل تولد:
    لرستان
  • کوهدشت
  • سال تولد:
    1369
پست ها
پشت خط زن
دریافت
پاسور
فعالیت ها
  • آکادمی والیبال رضا صفایی
  • مدرسه والیبال
مهارت ها
  • بازیکن لیگ برتر
  • دارای کارت مربی درجه یک والیبال
  • کارشناس ارشد مدیریت ورزش

صفایی: نسبت دادن برخی حرف‌ها به اکبری درست نیست/ در هیچ پستی ضعف و خللی نداریم

7 آذر 1400
رضا صفایی و عادل غلامی
رضا صفایی و عادل غلامی

آرمین تشکری پس از درگیری با عادل غلامی در هفته نهم مسابقات لیگ برتر محروم شد.

رضا صفایی در گفت‌وگو با میزان، درباره عملکرد تیم پیکان در این فصل از لیگ برتر والیبال و نمایش به مراتب بهتر نسبت به فصل گذشته تا به این جای فصل، اظهار داشت: پیکان پرافتخارترین تیم ایران و آسیاست. اما با توجه به سیاست‌های کلان باشگاه، مدیران مجموعه پیکان در ۲ سال گذشته بیشتر روی جوانگرایی و کاهش هزینه‌ها برنامه‌ریزی کرده بودند. که در کل نتواستند عملکرد موفقی در لیگ برتر داشته باشند. امسال دیدگاه مدیران باشگاه پیکان عوض شد. تصمیم گرفتند تا تیمی در حد نام و آوازه پیکان روانه لیگ کنند تا این باشگاه به جایگاه اصلی خود در والیبال ایران بازگردد.

وی افزود: پیش از آغاز فصل جاری، اکبر محمدی مدیرعامل باشگاه پیکان با پیمان اکبری برای قبول هدایت این تیم به توافق رسید. با روی کار آمدن اکبری چند بازیکن باتجربه و تاثیرگذار به تیم اضافه شدند. در این فصل پیکان ترکیبی از بازیکنان باتجربه چند بازیکن جوان است. خوشبختانه در هیچ پستی ضعف و خللی نداریم. تیم یکدلی داریم و در هر بازی برای پیروزی به زمین می‌رویم.

پشت خط‌زن باتجربه تیم والیبال پیکان تصریح کرد: در این فصل رقابت سختی برای قهرمانی وجود دارد و ما هم با توجه به پتانسیلی که داریم برای قهرمانی می‌جنگیم. از کادر فنی خوب و با دانشی بهره می‌بریم. امیدوارم تا پایان فصل روند رو به رشدمان را ادامه دهیم. متاسفانه در ابتدای فصل چند بازیکن مصدوم داشتیم. با تیمی ناقص به مصاف رقبا می‌رفیتم که همین باعث شد اوایل فصل متحمل چند باخت شویم.

تصمیمات سرمربی تیم والیبال پیکان

رضا صفایی در مورد رقابت با پوریا یلی در پست قطر پاسور، گفت: هر بازیکنی وقتی با باشگاهی قرارداد می‌بندد، مطیع آن مجموعه و تصمیمات کادرفنی است. هیچ مشکلی از این بابت ندارم. سرمربی تیم هر موقع که نیاز به حضورم باشد من را به زمین می‌فرستد. یلی هم یکی از بهترین دوستانم در تیم است. هیچ مشکلی با هم نداریم.

وی افزود: ابتدای فصل که یلی مصدوم بود مقابل سایپا و سپاهان بازی کردم و آمارم در آن بازی‌ها گویای آمادگی‌ام در این فصل است. هنوز اول فصل است و تا پایان فصل بازی‌های زیادی در پیش داریم. قطعا کادر فنی روی هر بازیکن حساب ویژه‌ای باز کرده است. در موقعیت مناسب از نفراتش استفاده خواهد کرد.

حواشی دیدار پیکان و ارومیه

قطر پاسور تیم پیکان در واکنش به حواشی و اتفاقات رخ داده در دیدار این تیم با شهرداری ارومیه، خاطرنشان کرد: هر دو تیم پیکان و شهرداری ارومیه جزو تیم‌های باسابقه و همیشه مدعی در لیگ برتر هستند. همواره بازی‌های این دو تیم برای هوادران جذابیت خاصی داشته است. بازی با ارومیه بسیار حساس بود. همین حساسیت باعث شد فشار روی بازیکنان و کادرفنی دو تیم زیاد شود. شهرداری ارومیه تیم قابل احترام و باکیفیتی است. هوادران پرشور و متعصبی دارد که عاشق والیبال هستند. باید کمی صبر ما بازیکنان بیشتر شود تا در شرایط حساس زود از کوره در نرویم.

صفایی درمورد اینکه گفته می‌شود سرمربی پیکان با حرف‌هایش باعث افزایش تنش‌ها شده، گفت: همه اهالی والیبال پیمان اکبری و رزومه را می‌شناسند. مطمئنا نسبت دادن این حرف‌ها به او کار درستی نیست. در لحظه درگیری داخل زمین نبودم و دقیق نمی‌دانم چه حرفی بین بازیکنان رد و بدل شد که تنش بالا گرفت.

وی در پایان گفت: همه بازیکنان با هم رفیقند. خیلی طول نمی‌کشد که خواهیم دید عادل غلامی و آرمین تشکری با هم آشتی می‌کنند. واقعا این حواشی و درگیری‌ها لزوم استفاده از ویدئوچک را نشان می‌دهد چرا که یکی از عواملی که فشار زیادی به بازیکنان وراد می‌کند. منجر به ایجاد تنش می‌شود. اشتباهات داوری است که اگر همانند فصل قبل از ویدئوچک استفاده شود خیلی از حواشی از بین خواهند رفت.

ارسال شده در اخبار, لیگبرچسپ ها:
طراحی شده توسط رضا قربانی توکلی (01ghorbani@gmail.com)