رضا صفایی

0 %
رضا صفایی
بازیکن والیبال
  • محل تولد:
    لرستان
  • کوهدشت
  • سال تولد:
    1369
پست ها
پشت خط زن
دریافت
پاسور
فعالیت ها
  • آکادمی والیبال رضا صفایی
  • مدرسه والیبال
مهارت ها
  • بازیکن لیگ برتر
  • دارای کارت مربی درجه یک والیبال
  • کارشناس ارشد مدیریت ورزش

گلچینی از عکس های رضا صفایی

24 بهمن 1401
رضا صفایی
رضا صفایی

گلچین عکس رضا صفایی

رضا صفایی
رضا صفایی
رضا صفایی
رضا صفایی
رضا صفایی
رضا صفایی
رضا صفایی
رضا صفایی

رضا صفایی، ملی پوش پیشین تیم ملی والیبال در نیم فصل دوم به تیم سایپا پیوست. صفایی درخشش خوبی در نیم فصل برای نارنجی پوشان داشت.

رضا صفایی والیبال را از سال ۱۳۷۹ شروع کرد. او ابتدا جذب کشتی شد، اما بعدها کشتی را کنار گذاشت و به والیبال روی آورد. پس از گذشت شش ماه، برای مسابقات قهرمان کشوری انتخاب شد و در آن مسابقات به دلیل ارائه بازی‌های قابل قبول نظرها را به خود جلب کرد و در این میان ایوان بوگانیکوف ملقب به گاگاری، مربی روسی نیز به بازی او علاقه‌مند شد.


پس از مدتی به اردوی تیم ملی دعوت شد و از بین ۱۰۰ بازیکن منتخب توانست جزو ۱۷ بازیکن نخست قرار گیرد. مدتی بعد به تیم ملی والیبال جوانان ایران نیز دعوت شد که آن زمان مصطفی کارخانه هدایت تیم ملی ایران را بر عهده داشت. او با تیم ملی جوانان در مسابقات هند شرکت کرد و سپس در مسابقات دانشجویان جهان در کشور ترکیه مقام نخست مسابقات را کسب کرد.

باشگاهی

صفایی نخستین بار در سال ۱۳۸۵ به تیم دسته یک تربیت بدنی لرستان پیوست و موفقیت‌های او باعث شد به تیم لیزینگ پارچین برود. صفایی در سال ۱۳۸۶ به تیم استیل آذین تهران پیوست که موفقیت چشم‌گیری داشت و پس از آن در سال ۱۳۸۷ به گل گهر سیرجان پیوست و سپس در سال ۱۳۸۸ راهی تیم پتروشیمی بندر امام شد.

وی در سال ۱۳۸۹ به تیم برق کرمان پیوست و به همراه این تیم چهار بازی نخست انجام دادند که در هر چهار مسابقه پیروز شدند اما به دلیل مشکلات مالی باشگاه برق کرمان، سایپا خواستار سریع انتقال وی از برق کرمان به سایپا شد. در آن سال تیم سایپا توانست مقام نایب قهرمانی لیگ برتر را به نام خود کند.

پس از پایان لیگ تیم پیکان تهران که مقام نخست مسابقات لیگ برتر را کسب کرده بود خواستار جذب او به تیم پیکان شد. وی با تیم پیکان به مسابقات آسیایی راه پیدا کرد و توانست مقام نخست مسابقات و مقام پنجم باشگاه‌های جهان را کسب کند.

رضا صفایی


رضا صفایی در شهریور ماه ۱۳۹۱ با قراردادی یکساله به آلومینیوم المهدی پیوست. در سال ۱۳۹۲ مجددا با این تیم قرار داد خود را تمدید کرد. بعد از آن عازم پیکان. شد و در سال ۱۳۹۳ با پیکان موفق به کسب مقام قهرمانی در لیگ برتر شد. او به همراه تیم راهی مسابقات جام باشگاه های آسیا شد و موفق به کسب عنوان نایب قهرمانی شد. صفایی در سال ۱۳۹۴ نیز تیم پیکان را در رقابت های لیگ برتر همراهی کرد. و به همراه این تیم در مسابقات جام باشگاه های جهان به میزبانی برزیل به مقام چهارم رسید.

پشت خط زن تیم ملی در سال ۱۳۹۵ به دلیل عمل جراحی زانو به مدت یک فصل از میادین دور بود. صفایی در سال ۱۳۹۶ به تیم سارویه ساری رفت. و در نیم فصل لیگ برتر به کاله پیوست و با درخشش خود برای یک فصل دیگر با این تیم قرارداد خود را تمدید کرد. صفایی در پایان مسابقات لیگ ۱۳۹۷ با انتخاب مردم آمل عنوان محبوب ترین والیبالیست سال را از آن خود کرد. وی در سال ۱۳۹۸ به تیم سایپا پیوست که به دلیل شیوع ویروس کرونا مسابقات ناتمام باقی ماند.

ارسال شده در اخبار, لیگبرچسپ ها:
طراحی شده توسط رضا قربانی توکلی (01ghorbani@gmail.com)