رضا صفایی

0 %
رضا صفایی
بازیکن والیبال
  • محل تولد:
    لرستان
  • کوهدشت
  • سال تولد:
    1369
پست ها
پشت خط زن
دریافت
پاسور
فعالیت ها
  • آکادمی والیبال رضا صفایی
  • مدرسه والیبال
مهارت ها
  • بازیکن لیگ برتر
  • دارای کارت مربی درجه یک والیبال
  • کارشناس ارشد مدیریت ورزش

تیم ملی والیبال با اقتدار صدرنشین شد/حریفان در دور دوم مشخص شدند

23 شهریور 1400
پیروزی تیم ملی والیبال مقابل تیم پاکستان
درخشش ملی پوشان والیبال

تیم ملی والیبال ایران با شکست تیم پاکستان با سه برد متوالی با اقتدار صدرنشین گروه B رقابت‌های قهرمانی آسیا شد. ملی پوشان در مرحله دوم مسابقات با تیم‌های کره جنوبی، چین تایپه و پاکستان همگروه شدند. تیم‌ها روز چهارشنبه استراحت خواهند داشت. رقابت‌ها روزهای پنج شنبه و جمعه پیگیری خواهد شد.

رقابت‌های والیبال قهرمانی آسیا از روز ۲۱ شهریور با حضور ۱۶ تیم برتر قاره آسیا در چهار گروه چهار تیمی به میزبانی ژاپن آغاز شد. مسابقات تا ۲۸ شهریورماه ادامه خواهد داشت. تیم ملی والیبال ایران در سال‌های ۲۰۱۱، ۲۰۱۳ و ۲۰۱۹ عنوان قهرمانی آسیا را کسب کرده است. این بار با هدایت مربی ایرانی به دنبال چهارمین قهرمانی در قاره کهن است.

اظهار نظر سرمربی و بازیکنان:

بهروز عطایی با ابراز رضایت از عملکرد شاگردانش در مرحله گروهی قهرمانی آسیا گفت: بازی مقابل پاکستان به این دلیل که به‌عنوان بازی سرگروهی تلقی می‌شد، برایمان اهمیت داشت. از روز اول با این نگرش وارد مسابقات شدیم.

جواد کریمی با اشاره به تغییرات تیم ملی والیبال ایران بیان داشت: تیم ملی ایران با تغییرات ۷۰ درصدی پا به این مسابقات گذاشته است. همین تغییرات انگیزه بازیکنان را بالا برده و در حال حاضر در شرایط خوبی به سر می‌بریم. تلاش می‌کنیم با بهترین نتیجه برگردیم.

سرعتی زن تیم ملی
امیرحسین توخته بعد از پیروزی تیم ایران برابر پاکستان گفت: پاکستان حریف قابل احترامی بود. بازی خوبی داشتیم و از عملکردمان هم راضی هستیم.

اسفندیار شرایط تیم را خوب توصیف کرد و افزود: بعد از یک روز استراحت و ریکاوری در پایان مرحله گروهی، برای حضور در دور دوم رقابت‌ها آماده می‌شویم. نتایج بازی‌های آینده را نمی‌توان پیش‌بینی کرد. اما قطعا تمام توان خود را به‌کار می‌گیریم تا بهترین نتیجه را کسب کنیم.

ارسال شده در اخبار, تیم ملیبرچسپ ها:
طراحی شده توسط رضا قربانی توکلی (01ghorbani@gmail.com)