رضا صفایی

0 %
رضا صفایی
بازیکن والیبال
  • محل تولد:
    لرستان
  • کوهدشت
  • سال تولد:
    1369
پست ها
پشت خط زن
دریافت
پاسور
فعالیت ها
  • آکادمی والیبال رضا صفایی
  • مدرسه والیبال
مهارت ها
  • بازیکن لیگ برتر
  • دارای کارت مربی درجه یک والیبال
  • کارشناس ارشد مدیریت ورزش

رضا صفایی: قرار نیست همیشه قهرمان جهان شویم

7 مهر 1400

رضا صفایی بازیکن تیم والیبال پیکان درباره شرایط و وضعیت این تیم گفت: از حدود دو ماه گذشته تمرینات را آغاز کردیم. تمرینات منظمی پشت سرگذاشتیم و تیمی متشکل از بازیکنان باتجربه و جوان داریم. کادر فنی خوبی هدایت تیم را بر عهده دارد. پیکان باشگاه بزرگی است و امسال با مدیریت خوب اکبر محمدی، تصمیم بر این است که به جایگاه اصلی خودش بازگردد.

پشت‌خط‌زن تیم والیبال پیکان ادامه داد: پیکان یکی از پرافتخارترین تیم‌های آسیا است. اما در سال‌های گذشته به دلیل یادگیری ضعیف و سیاست‌های خاصی که داشت، موفق نشد نتایج خوبی به دست آورد. امسال شرایط متفاوت است و امیدوارم بتوانیم نتیجه درخور شأن و دلخواه نظر باشگاه، مدیرعامل و کادر فنی را کسب کنیم.

بدشانسی بزرگ

وی اظهار داشت: متأسفانه یک بدشانسی بزرگ آوردیم و محمدطاهر وادی، پاسور تیم به دلیل شکستگی انگشت پا نمی‌تواند تا مدتی در تیم حضور داشته باشد. فلاحت‌خواه پاسور جوان و آینده‌دار در حال حاضر به تیم کمک می‌کند. امیدواریم وادی هر چه زودتر به ترکیب اضافه شود و بتوانیم در کنار یکدیگر نتایج خوبی در مسابقات به دست آوریم.

رضا صفایی با اشاره به دیدارهای تدارکاتی این تیم گفت: دو بازی تدارکاتی مقابل تیم‌های مریوان و سپاهان برگزار کردیم؛ مریوان را شکست دادیم اما مقابل سپاهان مغلوب شدیم. سپاهان چند بازی تدارکاتی بیشتر از پیکان برگزار کرده و هماهنگ‌تر و منظم‌تر از ما بازی می‌کند. پیکان نیز رفته‌رفته با انجام بازی‌های تدارکاتی بیشتر هماهنگ خواهد شد و کادر فنی به ترکیب ایده‌آل خود دست خواهد یافت. قطعاً امسال پیکان حرف‌های زیادی برای گفتن دارد.

ملی‌پوش اسبق تیم ملی والیبال درباره نتایج تیم جوانان در رقابت‌های قهرمانی جهان نیز گفت: ایران مدافع عنوان قهرمانی بود. حریفان با انگیزه مقابل ایران ظاهر شدند. ترکیب تیم امسال جوان بود و چند بازیکن تجربه بازی جهانی و آسیایی و حتی تدارکاتی را نداشتند. دوره گذشته تیم بسیار متفاوت بود. بازیکنانی از تیم نوجوانان در آن تیم حاضر بودند که در حال حاضر در تیم بزرگسال شرکت می‌کنند. این نشان می‌دهد چه پتانسیل خوبی داشتند. اما به هر حال امسال تیم آنطور که باید آماده نشد. قرار نیست همیشه قهرمان باشیم. به کادر فنی و بهروز عطایی خسته‌نباشید می‌گویم.

ارسال شده در اخبار, تیم ملیبرچسپ ها:
طراحی شده توسط رضا قربانی توکلی (01ghorbani@gmail.com)